2008年9月15日 星期一

2008-09-15 (Mon) 探望 Victor 囡囡 - 凱玲


victor 同 gigi 的囡囡 - 凱玲,係上個月十九號出左世啦!年頭佢地先兩口子跟我同太陽哥哥一齊去北海道旅行,一眨眼,屋企就多左位新成員,兩口子變成三口子,從此以後,相信屋企事無大小,都會以呢個小公主行先 lu ~~


今日我地去探呢個就快滿月既小妮子,佢地住係柴灣,好遠呢!唔少得當然有奶粉手信加利是啦!



BB囡好可愛好嗲,皮膚好白好滑,冇好似其他BB咁面部出滿油脂粒,好靚!






未夠一個月已經鐘意坐係度咁抱住呀~~



收利是啦,仲掛住打喊路,哈哈!





BB囡真係好可愛呀,成隻小貓仔咁係媽咪懷中!仲訓到笑呢!





Victor屋企本身有隻狗,叫 BB,哈哈!佢冇咩心機咁,唔知係咪屋企多左個寵兒呷醋呀,但Victor又話佢同以前一樣喎!





太陽哥哥唔夠膽抱BB囡,無鬼用!唯有同狗仔玩啦,都好既,陪下隻BB等佢冇咁悶有咁可憐麻!






估唔到Victor原來咁有爸爸相,抱住BB囡一幅慈父feel,好正呀!BB囡真係越睇越似一隻貓仔呀!好嗲好嗲...好可愛!






訓著左啦!楂住拳頭仔好攪笑呀!





拳頭仔重得滯,跌左落黎添~~





太陽哥哥終於等到同BB囡合照啦,開心到呢...哈哈!




我都唔執輸先~~



之後去左柴灣商場的新榕記食飯,起筷之前又影相啦,令我諗返我地一齊去北海道旅行時的時光呢,好懷念呀!




沒有留言:

張貼留言