2008年9月12日 星期五

2008-09-12 (Fri) 黃子華舞台劇《男磨坊ART》& "加東叻沙"

 


期待左一個月,終於等到今日去睇子華舞台劇《男磨坊ART》啦!





 


睇劇前當然要醫肚先,去左灣仔謝菲首食"加東叻沙"!




 


呢度有六款叻沙,我點左"正宗叻沙",貪佢好多款料!






 


我第一次食"加東叻沙",都幾好食呀,可能我冇辣不歡啦,嘻嘻~~ 最好味係d鮮蛤,好鮮甜,正呀!其次豆卜我一向鐘意食,索晒d湯,又係正呀!



 


埋單 $102,唔洗加一喎,都幾抵啦!不過...要成五十蚊一碗麵,又好似貴左dd喎!



 


到今晚的主菜啦,黎到仲有人入緊場,好在冇遲到咋!




 


好想係呢個大型紙板影張相架,但好多人經過,唔夠gutsy,唉...



 


買左上層位置,一路都好擔心太高唔夠近,但可能第一行,坐低都好正呀!景觀一流,全無阻擋,個台都望得好清楚,又唔會好似紅館咁有d枝架喇叭阻住晒咁,好good!



雖然望唔清子華個樣,但我覺得好好睇呀,有好多好笑的gag位,最後子華仲即直係台上畫了幅畫呢,勁!子華好有星味,佢把聲亦好有帶動力,我真係好鐘意子華呀,嘻嘻~~


呢套劇係令人反思友誼何價?如子華在場刊的序講,如果您喜歡朋友,就會喜歡呢個劇;如果您本身愛孤獨,咁就唔會喜歡了!


劇入面有段精景對白:


「如果我是我,因為我是我;而你是你,因為你是你;
 那麼我就是我,而你就是你。
 
但是,如果我是我,是因為你是你;而你是你,是因為我是我;
 那麼我便不是我,而你便不是你。」


細心咀嚼的話,就會發覺 "自己一個" 同 "有另一個你(朋友)",係有咩分別了!


謝幕時都好攪笑,子華申訴有位觀眾係成場唔應該笑的地方都笑了,呢part真係好攪笑!事緣係有d笑位,所有人笑完之後,其中一個觀眾多次繼續嘻嘻大笑,成個場只得佢把笑聲,真係好攪笑!我相信係台上要忍住笑都好辛苦呢,哈哈!


子華最尾話加開左三場,有兩場己爆左,仲有場就想大家可以填滿d空位,吩咐我地記得話比朋友聽,但又唔好太多喎,驚唔夠位,每人講...三個就夠啦!wakakakaka....


 


沒有留言:

張貼留言