2008年9月1日 星期一

2008-09-01 (Mon) 好多好多日本手信呀!!


今日好多日本手信呀,因為yammy同professor係大阪帶完團返黎啦;d日本零食包裝精美,令人唔忍心拆開個盒,連食完都唔捨得丟呢!點解佢地去大阪,但手信盒上全都寫"關西"限定既?關西同大阪有咩關係呀?




呢隻薯條好好味,不過都唔及北海道個隻正中,可能呢款帶d薯菜味道,但都好脆好好食呀!






呢隻樂天熊仔餅,味道一樣,但包裝盒勝香港好多,六角形包裝盒共三幅圖;而入面再有四款包裝,仲有張好cute的紙仔!









呢款又係脆卜卜,好香口,有d似橙色個隻旺旺,唔錯唔錯!






日本白桃新鮮運到,每個都好大個,最重要係甜過同香過香港個d好多好多!但每位同事只分到一個的四分一,唔夠喉呀!><





有份去的george(同學仔)都好有心,又買左手信比我地office呢!





呢個糯米糍個樣雖然麻麻地兼唔吸引,但點知一咬落去,好煙韌仲勁好味,正呀!





除左official手信外,亦有yammy的私人愛心手信 - 心型紮辮橡筋,係我鐘意的心型呀!心面的顏色,好似雲石咁,仲帶點幻彩feel呢!



仲有搭yammy買的杯麵,雖然買唔到cheese curry味,但買到milk seafood都一樣開心,可以同太陽哥哥一齊開餐麻!




沒有留言:

張貼留言