2008年9月22日 星期一

2008-09-22 (Mon) Mavis birthday celebration @ WATAMI


今日約左同Mavis慶祝生日,連好耐冇見的舊同事gladys都有黎,好開心!我地仲揀左我既至愛和民,哈哈!




呢期東亞信用咭有折,有幾款野食特價:






我地揀左呢個好豐富的二人餐:




淨係個二人餐都有八個餸,魷魚軟骨燒我未食過,最有驚喜!芝士年糕d芝士都好好味呀!











另外秋季新menu出左,我最鐘意試新野,難得在座五位朋友都食蠔架,我好少搵到人同我一齊食蠔架,太好了!我地就叫左兩款以蠔做主菜的新菜式:蠔煱同炸蠔,正到暈!






另外再叫多個和風pizza、和民沙律、牛油焗帶子、炸波波(唔記得個名添),前兩款幾乎都係每次必叫之選!







最後影返張大合照先!我地原來由七點坐到十一點呀,真係一d都唔覺時間過得咁快,可能傾得太開心了!一諗起gladys玩鬼屋的發癲描述,就好想笑呢!




沒有留言:

張貼留言