2007年10月30日 星期二

2007-10-30 (Tue) Dinner @ 別府 (with Tracy)

今日約左好姊妹Tracy食飯,佢係澳洲返黎一個月,中間仲會去十日歐洲,真係羨慕死人!Tracy係我best friend,best即係最啦,"最"亦即係最嗰一個;我地既情誼係我結婚時一定會搵佢做伴娘個隻,除非佢返唔到黎or細妹要做啦!我地由小學二年班就識,咁多年都同一班,直至中二佢移民;我地感情都好好,雖然分隔兩地十多年,但感情不變!


今日第一日見,旨在傾計談心,地點冇咩所謂,最緊要坐得耐,我地就揀左別府!兩個人叫左咁多野食,好開心!



我地一共坐左三個鐘,仲叫埋野飲,隔離檯都換左三檯客,哈哈!好在今日係閒日,無咩人,我地又訂了卡客,自成一角,無人騷擾;我地無所不談,其實最開心係見返佢!



沒有留言:

張貼留言