2007年10月17日 星期三

2007-10-17 (Wed) 開放日的慰勞宴自助晚餐

今日係公司開放日的慰勞宴自助晚餐,如咁多年一樣,老地點、老時間,但人物...唔同晒lu,去到諗到,都有d傷感架!我諗起agnes、vivi、esther、bebe、elsa、yammy...


呢度係咪好靚呢?我地就去慣去熟,無咩感覺,但未見過的朋友仔,應該會覺得幾grand;見過的舊同事,可能會覺得:下,靚左咁多既?!唔洗x意,因我都覺得影得好靚呀;全憑我精湛的攝影技巧吧!哈哈!



同事合照



沙律加甜品,最特別係今次有日式海帶同橙色八爪魚!



熱盤...好可惜我唔得影燒牛扒呀!



食到臨尾時,大家已經好飽,點知侍應哥哥捧住個又靚又長又大既朱古力甜品出黎,我大叫同學唔好拎住,等我影相先!影完張甜品相後,覺得:唔得,咁靚,我唔影會"side"左!於是就成個甜品拎起左,呢個舉動引到全埸同學大笑,佢地以為我只係諗住挨埋去影,我諗佢地估唔到我會成個拎起吧!好出奇咩?唔拎近個面度影,點影到咁長的效果呢?哈哈!



沒有留言:

張貼留言