2007年10月6日 星期六

2007-10-06 (Sat) 十四個月啦~~

今日係同太陽哥哥一齊十四個月啦,恭喜恭喜,嘻嘻~~


一早就上左常平佢舊朋友準備開的燒腊舖睇下個招牌點整,講起常平,有d掛住阿細六月出世的BB女添,六月中上去飲滿月酒個時(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=1132),佢都幾大隻架啦,唔知宜家係咪變左個小肥B呢?


下午返左深圳整野,之後去左STARBUCKS坐,太陽哥哥幫我揀左個香港好似冇的朱古力蛋糕,又真係幾好味喎!但杯咖啡就苦左d,都係太陽哥哥親手調比我個d好飲,唔太甜、濃d朱古力味、唔太多我怕肥的cream,好懷念呢!



我地係starbucks嘆左成粒幾鐘,因為要等埋BEN,等我可以順便去佢鞋舖度掃貨,可惜今次d款麻麻,又冇咩靴,激死!之後原本約埋爸爸係上面大吃一餐先回港碌齡,但爸爸臨時唔得閒,我個朱古力仲係個肚度未落格,最終都係返香港食"譚仔記米線"!


跟住去碌齡,約左十一點,但要等BEN細妹攞返架車,遲晒大到,十一點九先到,我最憎遲到,比BEN拖累晒!好彩未有齡咋,唔係班friend實炸型!最開心今日有新隊友加入,就係ELSA同DAVID,仲有DAVID的朋友;但要佢地等左成粒鐘,真係超唔好意思,sorry呀!不過您咁遠都肯黎一齊玩,我真係好開心好感動!今日掛住玩唔記得影低同您開心一刻,激死呀!


我好鐘意禮拜六的碌齡節目,每個禮拜都一定會去咁滯,應該係成班朋友都會好自覺地預留左呢個時段比大家,呢種感覺您話幾好,有種sweet sweet加朋友情義係入面!我相信大家旨在唔係碌齡,而係見到咁大班同一興趣的朋友,又可以聚首一堂,談笑風生!佢地真係好攪笑,又多有味笑話,係我的開心果!我好鐘意您地呀!


沒有留言:

張貼留言