2007年10月13日 星期六

2007-10-13 (Sat) 一如以往的星期六...等碌齡

一如以往,今日起身陪太陽媽媽食早餐,跟住買野!太陽媽媽今日打牌,煮唔到飯,佢就問定我星期一帶唔帶飯,係就聽日煮飯我地食,咁就可以帶埋飯;真係好細心同錫我地呀!其實佢打牌就打牌啦,唔洗怕,因為星期六我地通常都會出去行街睇戲食飯,跟住等碌齡既!所以真係...攪到我有d唔好意思添,不過有多個媽咪錫自己,多好呢!


今日我地買日用品時,順便添置好多零食;揀左好多一對對既野,好開心,影返張靚相先!



之後出去行待,見到個好得意的迷您珍寶珠扭蛋機,仲係有支筆仔係入面架,太陽哥哥就扭左個送比我!好得意,我好鐘意,多謝!



等巴士時,為左試下支筆仔有冇墨,有個頑皮男生仲當街...塗鴉添...



去到齡場,我比大家睇,仲問下次碌齡比賽用呢個做禮物好無,點知比休踢爆我仲想要其他顏色又驚扭唔中,所以以呢樣做禮物,咁我就可以達到目的!咁都知,果然了解我,醒目!哈哈!不過,都係一個笑話je,唔係點氹得大家笑!



今日見到一張超聲波紙,好細粒的...係個baby?!真係好奇妙!真係唔識睇,不過,以我呢個出名既神算子,我批呢個B係有啫啫既!大家拭目以待啦,哈哈!我好鐘意呀,因為我鐘意仔呀(呢期...唔知幾時又轉架)!哈哈!


沒有留言:

張貼留言