2007年10月14日 星期日

2007-10-14 (Sun) 太陽媽媽的撚手小菜

今日起身,見唔到太陽媽媽,打比佢,仲打緊牌!嘩,好勁,打左廿四小時...!佢返黎約埋我地食早餐,其實應該係下午茶,因為已經兩點啦!跟住佢就履行承諾,今晚煮飯比我地食;見佢咁眼訓,都同佢講攰就唔洗煮,但佢都堅持呀!


我地一齊去買餸,又見到c蛤,仲有雞...正!


因為係屋企食飯,所以我地都冇出街,係屋企煲戲,睇左"每當變幻時"同"刺青",前者可以啦,有d啟發意義;後者真係不值一提,有d期待同性戀場床上戲,點知...真令人失望,好彩當時冇花錢入戲院睇咋!


今餐就係太陽媽媽的撚手小菜啦,好有水準,好好味!之後佢仲包好埋我同太陽哥哥的愛心飯盒呢!仲係一對新的飯盒黎架,同色同款,一模一樣,特登買架喎,好感動...睇黎,太陽媽媽好鐘意我帶佢煮既飯呀,哈哈!


我覺得,好似媽咪幫小朋友預備飯盒咁,好sweet!咁我同太陽哥哥咪變左兄妹?...唔得唔得...嘻嘻!


沒有留言:

張貼留言