2007年10月15日 星期一

2007-10-15 (Mon) 震驚消息 之 7-11 叮噹印仔

全套 7-11 叮噹印仔終於儲齊晒啦!連埋六隻瑩光同閃粉版都齊晒,真係多得各界好友幫助!再次體會到"在家靠父母,出外靠朋友"呢句說話!


印仔就儲齊喇,但道具就未齊,其實可有可無,所以係度作出最後呼籲,我欠記憶麵包、縮小電筒、空氣砲,有既朋友就留比我啦!謝謝!



原本好地地,但今朝收到個震驚消息, 7-11 竟然又出奸招,出多兩隻特別版,聽聞係"asap" & "halloween",有冇攪錯呀,好離譜呀!見到有人埋怨個叮噹印台已無位放,呢個投訴都幾攪笑!


仲有係如果好想得到,捐一百蚊就可得到,咁都得?真係唔掂呀!咁可想而知,7-11 職員咪會知道邊d係特別版囉!咁有兩樣野帶出,一係好容易高價賣出市面,二係佢地實收埋晒d特別版,咁廿蚊抽一隻的機會,根本等於零!厄人的,大家千祈唔好上當呀!哼,嬲死人!


不過...唔知...有冇人幫到我呢?嘻嘻~~


沒有留言:

張貼留言