2007年10月25日 星期四

2007-10-25 (Thu) 不能說的秘密

有個不能說的秘密,忍左幾日都唔講得,今日當事人終於知道,我亦可以講晒出黎啦!就係...送比yammy的生日咭同禮物!



由於我地幾個分佈係唔同既大學,又要買禮物,又要買咭,又要召集齊人寫張咭,又要計劃點交到佢手上,的確有d難度;但為左氹"妳"開心(我知妳睇緊架!!),無計啦,我地上刀山落火海都會竭盡所能務求令"妳"開心架!



講完,舒服晒~~


今日又去NA食麵啦,攪手lilian竟然因病缺席,esther亦冇返,最後得返我地五個咋!今日多人,可以叫晒牛肉同豬扒,好正呀!唔記得同麵包超人影相呀,激死!叫左您唔好遲到架啦!



尋日同大老闆食飯的相,今日都收到了!呢餐係shaw食,真係好好味好好味,雞同豆腐係我favourite,食左好多!遺憾係無風沙茄子...


沒有留言:

張貼留言