2007年10月27日 星期六

2007-10-27 (Sat) 開心星期六

今日太陽哥哥去飲,起身同太陽媽媽食午餐後,佢就係屋企整理裝束,呢個就係佢個final image,其實都係同尋晚試衫時一樣,型仔!個利是封係佢份人情,幾得意,我就影低左!


跟住我地出左旺角行街,去左教協買左本哈利波特比威哥,上下集兩本,好重呀!




之後同太陽哥哥分道揚鑣,我約左媽咪食米線同行街街,當然又係我地至愛既譚仔米線,我地share左個大米線,好飽,好辣呀!



之後返青衣城行街,先幫公司去豐澤搵ronald買相機先,對ronald都幾有好感,可能鄭中基都叫ronald啦,哈哈!不過佢對我地都唔錯,次次買野都送好多野比我地,今次都好多野送呀!跟住係GIORDANO有收穫,媽咪買左件披肩,我就有條褲,仲係媽咪送比我的!試身時sales比左間好大既試身室我,入面仲有張sofa,我就叫媽咪坐入黎,睇住我試,咁我咪唔洗行黎行去囉!著住und und係媽咪面前走黎走去,真係好有母女feel,攪笑得黎又好開心!戰利品如下:




之後係starbucks嘆杯coffee,媽咪至愛的latte加榛子!好耐冇單獨陪媽咪啦,所以今晚呢幾個鐘都好開心同好sweet!




跟住送媽咪返屋企,我沖個涼後出去碌齡啦,今日好人齊,肥婆又唔係度,所以好順利好開心!



太陽哥哥飲完先黎,一黎到,大家都話佢型仔呀,我梗係開心,我揀既野著晒係佢身上,兼且仲有人讚麻!karen仲要求同太陽哥哥影想呢,佢話想買條呔比alex添,但我地研究緊,alex個肚dup...可能會"隊"起左條呔喎,哈哈,笑死人!細妹仲攪笑,一見到太陽哥哥就話:嘩!您個look好似吳尊呀!再次笑死人!




我同太陽哥哥影左好多相,因為今日...襯囉!嘻嘻~~


 

呢張係全身襯爆look全相




同細妹都唔少得要影返張啦!




跟住ben車我地返大圍,今次我地醒目地自付盈虧同請佢食宵夜,因為太唔好意思啦,ben個人其實好好,好為朋友,係平時...大條道理太多囉,哈哈!全程車由我呢個美女司機攪掂,兩個男既就係度講股,由於我要專心楂車,無咩插嘴,只係想話ben究竟佢介紹隻股幾時升架,我訓晒身架,死仔!



我提議食車仔麵,因為我好鐘意食呢間車仔麵,平時夜晚肚餓,都會心郁郁想落黎食宵夜架;您地睇,成兩三點仲幾多人!不過掛住食,淨係影到個殘渣比大家睇咋!



沒有留言:

張貼留言