2007年10月21日 星期日

2007-10-21 (Sun) 打邊爐 & 碌齡


今日原本係一個月前約好去踩單車的,明記連假都請定;但遺憾地,ben腳傷,連尋日的迪士尼都去唔到,更何況踩單車;加上小圈子有喜,又少兩個人踩...最後,我地尋晚決定取消,改做打邊爐聯誼同碌齡!


我地先到旺角行街兼陪太陽爸爸碌咭買衫,太陽爸爸真豪,睇中件成七百蚊的直間裇衫;但一件冇折,要兩件新貨先有,佢心郁郁想買條八百幾蚊的長褲,但條褲真係好普通,一d都唔值,所以我地建議唔好貪折就咁買一件算!跟住食左個牛什就去邊爐啦!


今日都算齊人,反而少左琪琪,坐左成半粒鐘先知,張檯號係211!嘩,咁靚既no.咁都中,真係要夾份買六合彩喇!哈哈!


打邊爐其實旨在一大班人有個地方可以吹水同hea好耐,所以都食得幾開心!明記多d咸濕笑話就更加好啦!


之後去左碌齡,個肥婆真係煩,明明十二點close,又話十一點,開得一局;好似佢鐘意幾點close就幾點咁,次次唔同,根本就係冇咩客,想早收工就話十一點!我地玩到十點八,想玩多局,開多幾條lane實玩得切,又唔比...成個場三十幾條lane,得個五六條開左,仲有廿幾條喎!激到太陽哥哥好勇咁走去問佢:其實您係咪好唔鐘意我地?嘩,三個字:勁!型!勇!禮貌地理論一番後,太陽哥哥大聲講,咁無晒誤會啦!希望下次真係能好轉啦!


沒有留言:

張貼留言