2007年10月5日 星期五

2007-10-05 (Fri) 搵到您啦!

哈哈哈哈,搵到您啦~~



早前的台灣entry提過我地上機時,被迫放棄左d木瓜牛乳,攪到好唔開心;上年十月我同太陽哥哥去時咪又係咁拎,點知今次咁唔好彩,諗起又激氣啦~~冷靜先,因為憑住我咁聰穎既頭腦,我實諗到計既!


其實唔係咩諗到計既,只係比心機搵下啦,亦要多謝好友didi以佢過往百貨界的management trainee經驗,教左我好多channel去搵,聯絡過Jusco、Taste、Citysuper、UNY...問埋推廣台灣節係幾時...最後send左email問台灣統一的香港代理contact,等唔切就搵到幾個以"統一"名稱開始的公司電話,問下係咪台灣統一的香港代理...最後,梗係問到啦,佢地話礙於入境同政策問題,香港賣的那款不能名為"木瓜牛乳",而係"木瓜奶類飲品",亦沒有冷藏版的,但保證味道係一模一樣!仲話我知係邊間超市有售,個日放工即刻去買啦,點知個間超貨架冇放呢隻product,佢地幫我查埋邊間有;但唔順路,唯有等第二日放工去買啦!買完返屋企,即刻雪係雪格,因為夜d會見到太陽哥哥!


之後唔洗講啦,佢好肉緊攬實我,話我傻妹囉!因為佢知便利店有得買,我話係咩?個日您樓下個間無喎;咁就唔知啦,可能咁耐都唔同左;佢話好好味,唔止一樣味,直情好味過台灣,因為我咁辛苦買比佢,哈哈!雖然味道冇分別,但論包裝,梗係台灣版出色好多,香港版成隻牛係度,真係有d"leung"味,唔知係台灣統一的木瓜牛乳,根本吸引唔到我去買!哈哈!


之後check返email,發覺台灣個邊有回覆啦,不過佢地好醒,send左比香港代理答我,我開頭見到andy lau,仲以為係華仔添,空歡喜一場!不過佢真係遲左少少覆啦,連奶都飲左落肚lu!hehe~~


Subject: 木瓜牛乳


張小姐,您好!


我是Andy Lau,統一國際(香港)有限公司的助理產品經理。首先多謝閣下支持統一產品。 閣下提及的木瓜牛乳,在香港的名稱為木瓜奶類飲品,閣下可以在吉之島、百佳、惠康、華潤萬家超級市場購買此產品,但只有常溫的紙包裝,沒有屋型冷藏裝的。


現附上產品照片,供閣下參考。


謝謝


Andy

1 則留言: