2007年10月20日 星期六

2007-10-20 (Sat) Happy Halloween at HK Disney

每年的Halloween,我總要玩d野,今年亦唔例外;正路會去海洋公園,我都玩了兩三年;今次太陽哥哥建議玩迪士尼,因為舊年佢都同我玩過海洋公園了,我都贊成,我同佢都未試過玩迪士尼Halloween,大家都第一次,試下新野麻;但玩呢d,最好一班朋友一齊去先好玩,一叫埋朋友,大多數都會揀海洋公園,後生細仔,刺激d麻!點知係臨去教協買飛個剎那,又因為報紙出晒海洋公園被投訴的新聞,我地就轉左軚去迪士尼!但就難為了elsa & david維持原判,佢地兩個要自己玩海洋公園,真係sorry呀!



迪士尼Halloween只得星期五同六晚,時間為1730-2300;出發前先醫肚,就係太陽媽媽蒸比我地食的愛心大閘蟹喇!



約左係青衣城集合,整理好行裝,呢個就係我地個形象設計喇!



對牛角同老虎髮夾,就係剛剛係台灣買既,唔知大家有冇印象呢?上個月係台灣買時,就係為今日的Halloween作出準備架啦!太陽哥哥好好,話晒佢年紀都唔細啦,都肯同我一齊癲,比休同明記笑死都若無其事,仲成日係咁"fing"個頭,等對老虎耳仔"登"下"登"下,好攪笑,佢好投入咁戴足晒全程,陪我影相都靚d,我梗係好開心啦!哈哈!



迪士尼入口



入場後都唔知點玩先,但根據地圖,同Halloween有關既有巡遊、鬼屋同space mountain;因為唔知鬼屋location,咁就玩space mountain先啦!冇咩特別,只係多左好多鬼樣,都唔驚既...不過好快,好快,好驚對牛角會甩囉,哈哈!



明記好鐘意玩,猛話要玩過,但開始多人了,要等一個鐘,我地就拎fastpass,跟住去玩鬼屋!



影張大合照先,不過搵人方面真係搵錯人,影得好差呀...



正經d啦唔該~~



咁鐘意玩,咁大家一齊唔正經啦,明記楂無影車真係好抵死呀!



太陽哥哥真係好曳...救命...



好cool的跑車~~



嘩!開得好快呀!



去到鬼屋門口,噩耗...要排兩粒鐘!玩完咪九點幾,miss晒巡遊同煙花?唉...唯有...失望地放棄...都幾唔開心架,特登黎玩Halloween,梗係要玩鬼屋架麻!


無計啦,我地就返轉頭,諗住玩d今年先開既新野,譬如史迪仔同馳車天地;史迪仔比預期好玩,最衰係國語session,突然好似去左大陸長隆咁,但都好攪笑!馳車天地又要等一粒鐘,兼無得拎fastpass,放棄了,轉玩巴斯光年,之後再玩多次拎了fastpass既space mountain!



撞到好cutie的甲蟲BB,今日佢生日添,有個大襟章架;甲蟲媽媽好熱衷咁係咁"隊"佢個甲蟲BB比我地同佢影相添,勁攪野!



巴斯光年的fastpass機~~



史迪爪~~嘩!嘩!



個pose好型喎!咁都夠膽擺得出...哈哈!



黎多張大合照先~~



Halloween Fanta~~



充滿Halloween feel的睡公主城堡,我覺得藍色靚d,但影相就好似橙色sharpd!



煙花後我地就係附近影相同霸位等巡遊!



花車巡遊時間,但礙於夜晚,好難影得靚;其實我覺得第一架jack帶頭,同最尾個架有晒迪士尼人物先最靚,其餘個d一般咋;講開迪士尼人物,我全晚冇見過,淨係喺美國大街見到有人排隊同jack影相,其餘mickey呀、minnie呀、chip n dale呀、通通未見過呀,係喺花車上面望到一眼咋,真係唔開心!



巡遊後已經十點幾啦,我地"拿拿林"爭取時間,小熊維尼原來太陽哥哥同琪琪都未玩過,咁就即刻衝去玩啦!我之前就玩過,佢地就第一次,不過真係好靚,但都唔及日本迪士尼個嗰咁科幻同浪漫,希望下一次去日本可以玩過啦;但去了兩次日本disneyland,下次係咪應該要去disneysea呢?矛盾...到時先算啦!



跟住都差唔多時間close,我地就去shopping,不過零收穫,因為好多人好迫,我又唔覺有咩cutie既chip n dale產品,太陽哥哥係咁叫我揀叫我買,但我都唔知買咩...走時,有份不捨,今次已係第三次黎香港迪士尼,可能女仔掛,都有種童話憧憬,次次走時都有種失落架!又或者,今日玩唔到鬼屋,有d唔抵既感覺;跟住轉軚玩d新game,又一樣玩唔晒喎,激死!如果走時係去酒店個邊,住一晚跟住聽日又可黎過,就仲開心了!哈哈!(其實去左咁多次,都玩冇可玩,又冇咩特別,但個心又唔知點解會想玩,我都攪唔明!)


跟住返左青衣長發村掃街,場面真係震撼;成晚冇食過野,好肚餓呀!好多食物款式,真係好好味!


之後搭巴士回家見到一個攪笑場面,都夜啦,成十二點幾,巴士大把位,點解三個大肥仔硬要迫埋一齊坐,迫到突左半個pet pet出黎呢?



四款入場票一齊影返張靚相先~~



沒有留言:

張貼留言