2007年10月26日 星期五

2007-10-26 (Fri) 開心星期五

今日係開心星期五,因為聽日就係weekend,仲有係下星期一又請左假,有三天假期喎,個人都醒神d啦!


今日係公司,十二點就可以唔洗做,因為有個faculty lunch,十二點至兩點架,正!係lunch入面,有個小型頒獎儀式,係頒獎比係過去三年入面,教學上加埋晒年年都有出色表現既老師,名為outstanding teacher award;而一向同我friend過打band既 jimmy sen,亦係得獎者之一,百幾個老師得六個有份架咋,真係好叻仔;總有,個獎牌係我跟架,一早就秘密地知有佢份,做都做得落力d,哈哈!jimmy sen今日著到好young好型仔,一黎到就坐係我隔離啦,羨煞旁人,比晒face屎我,哈哈!為捧佢場,最唔少得,當然係佢出去領獎時既尖叫聲同拍掌聲啦!最後當然都要同佢影相留念,真係好戥佢開心,因為佢出晒名好受學生歡迎架!另外,我地舊老闆都有份得獎,呢個老闆好出名架,大家坐巴士睇開road show,應該對佢有印象啦!



放工後,約左太陽哥哥食飯,佢聽晚要飲,想買條呔;由於我股票有軌穫,我就話送比佢!我地先去izzue睇,睇到一般般,但佢好似都想照買(激死!),但我又覺得好似唔太靚都夾硬買咁;醒目的我,即刻問個sales哥哥其實呢頭有冇5cm,原來朗豪坊係有架,我地仲以為冇添!跟住梗係標去睇啦,一睇就睇中了,揀左條好特別既呔,係兩邊pattern,打完出黎變相就有兩個pattern,好有特色!跟住太陽哥哥想揀件白色裇衫,但我又覺得唔"攝"衫腳入去著會型d,既然係咁,就建議佢買件硬身d挺身d既裇衫,我就睇中左件灰色,平時好憎灰色、屋企一件灰色都冇既佢,竟然...buy我喎,可能知我一向襯衫taste好啦!有相為證架,嘻嘻~~



難得佢咁鐘意我揀既野,多左件裇衫,我都買晒比佢啦,鬼叫係我baby咩;佢就好啦,大豐收呀!不過我都好開心,因為我都覺得好靚,仲要係好彩無夾硬係izzue買咋,宜家揀到件勁鐘意的,真係幾好,大家都勁開心呢!



之後我地去左試italian tomato cafe,我本身都幾鐘意食意粉,都唔錯啦,係個汁唔夠"杰",兩個都係;意粉亦硬了點,下次試過濃d汁既意粉先!



沒有留言:

張貼留言