2007年10月12日 星期五

2007-10-12 (Fri) 太陽媽媽的生日 & chip n dale 大枕頭

今日係太陽媽媽的生日,咁重要的日子,我地點會唔理佢,佢連牌都唔打,都係想我地同佢慶祝je,所以我地都好識做,同佢食晚飯慶祝!佢就揀左去新強記食燒鵝!今日太陽哥哥的哥哥唔得閒,所以只得我地一家四口!



四個餸加個鮑魚雞粥~~



同太陽媽媽最夾就係大家都好鐘意食蠔,所以得女仕柯打左焗蠔咋,幾威水!焗蠔上面有層好好味既薯蓉,真係好正!



買咩禮物我都諗左好耐,舊年就送左個燕窩,得體就得體,但無咩用,同埋比太陽爸爸食晒,哈哈!今年,太陽哥哥話不如實際d,佢會比錢媽咪,叫我都比一份啦;開頭都怕好似唔禮貌,但太陽哥哥信心保證話媽咪唔會,加上大家又唔係初次見面,咁熟絡,唔洗扮野,最緊要佢鐘意同實際!所以我最後都buy左太陽哥哥既意見,一齊封左封大利是比太陽媽媽!仲用左個好cute的麥嘜利是封,太陽媽媽真係好鐘意呀!我仲講笑同太陽媽媽講,我費事又買燕窩啦,比太陽爸爸食晒;佢就好開心話:叻女!醒目!枉我無信錯太陽哥哥!哈哈!之後佢仲回返利是比我地添,真係皆大歡喜!多謝太陽媽媽!



回家後,太陽哥哥又比左個驚喜我!佢偷偷買左個chip n dale大枕頭,用被冚住,我一拉開張被時就發現左,當然好驚喜同開心啦!




話說之前的普通枕頭加cushion,訓到我個頭成日跌左落個坑度,宜家有個長枕頭,邊個都唔會跌落坑度,就會訓得舒服晒啦!仲要係我至愛的chip n dale,訓得仲會甜d啦!



佢同我講,我地之前係trendyland見到,但咁岩冇晒貨,佢行左成個潮樓特區,仲有家樂附近的精品店,仲有女人街,花園街...搵左好耐先買到架!但最終又唔肯同我講邊度搵到,激死!不過,真係太傻瓜了,佢好想我今日見到,所以尋晚誓要買到...嗯,知啦,明啦...總之,多謝您呀!


沒有留言:

張貼留言