2007年10月29日 星期一

2007-10-29 (Mon) Mega Box

今日同太陽哥哥一齊放假,因為年尾,佢要清假呀;而我,一向大把假,放假當然冇問題啦!閒日放假,梗係去d平時好多人既地方啦,一於去mega box,因為我地有次想去,見到穿梭巴士條龍好長,最後就放棄去行IKEA算啦!


先係樓下食個日式下午茶先,呢間日本料理見就見得多,但從未試過,今日放假,唔想再食餐茶廳了,一於試下,又幾好食喎,下次可試下晚飯先!



去到九龍灣穿梭巴士站,同上次簡直天淵之別,唔洗排隊;去到mega box,超少人,超靜,唔少得梗係要同大logo影相先啦!



入到去係ground floor,G字係我最鐘意的英文子母,咁大個G字,梗係要影啦;太陽哥哥仲要咀佢添呀,哈哈!



行B&Q,無咩特別,都係IKEA好玩同好行好多;最得意係手推車前面加建了小朋友玩具車,方便爸爸媽媽shopping,好盞鬼呀!



入面有條長長的扶手電梯通上第二層,最吸引我係兒童房啦,尤其呢間以disney pooh pooh做主題的房間!我已經係大朋友,冇得返老還童,唯有等第時我個小寶寶,我一定要比間咁靚咁colourful既房佢架!



UA IMAX THEATRE,暫時冇戲岩,唔係就可以欣賞下3D電影!


之後去左food court個層,有個溜冰場,仲見到有班好曳既鬼仔學緊冰上曲棍球!


咁多野食,又為食,忍唔住口,原本食MOS BURGER架,但諗諗下,咁遠黎到,應該試d平時冇得試既;加上,我地如無意外,都唔會再黎了!


是日晚餐:柬埔寨新鮮到港的大頭蝦(亦是太陽媽媽叫我返去食飯的原因),加太陽爸爸的蒜蓉炒通菜,呢個菜我好鐘意食,次次太陽爸爸下廚,九成都會煮呢味菜架!佢知我地鐘意食,就次次係咁煮...係咁煮...好攪笑,唔怕我地厭咩?哈哈!



太陽媽媽的愛心飯盒,上次提過了,佢特登買比我同太陽哥哥的;小份係我,大份係太陽哥哥的!Yammy,應承了您,終於見到吧?嘻嘻~~



沒有留言:

張貼留言