2011年9月30日 星期五

2011-09-30 (Fri) 加衛苗疫苗注射

子宮頸癌疫苗之前已經想打,但個陣只去到 25 歲,宜家加衛苗去到 45 歲,仲係四合一,醫生叫我去打,就打啦!


其實都有好多疑問架,朋友們話我地唔洗打都得,因為係 for d早有性行為,或好多性伴侶的女仔...但我問姑娘同醫生,又唔係咁講法,總之係一種好有效既預防,宜家出埋四合一仲好添;當然,未有性行為既女仔可以得到更高既預防,但本身唔係濫交或者有好多性伴侶的話,其實預防只係比未有性行為既女仔低好少。


我亦有concern會唔會有咩risk/side effect,雖然試過外國有人打完死左,但我相信係個別例子,我只係怕有咩事影響生育,係咪應該生育完先打呢?不過姑娘話side effect 只係發燒,未試個有個案係子宮有問題要切除或影響生育。


子宮頸癌越來越後生化,亦越來越多人有咁,咩子宮頸組織病變都聽好多,雖然未去到癌,但都嚇死啦;既然疫苗係有好處,雖然貴d,我最後都決定打,好攪笑仲有化妝袋+呀Sa folder 作禮物添!



沒有留言:

張貼留言