2011年9月13日 星期二

2011-09-13 (Tue) 中秋BBQ@Kim's Home

中秋為我同太陽哥哥帶來了難得的真正休息日,上個月已約左佢d舊同事去 Kim 屋企 BBQ;先係元朗市中心等,一見到敏昊,就即刻送上早前揀比佢既生日禮物,係佢超鍾意的 duck duck;佢真係勁鍾意,係咁攬到實同錫隻 duck duck!


跟住買BBQ食物:


敏昊都幾鍾意我同太陽哥哥架,就咁就帶左佢去超級市場都冇喊到,仲好開心添!



細佬敏雋次次見佢都好易笑好可愛,宜家識轉身啦,攪到爸爸都要訓身幫佢影相!



諗住三四點開始BBQ,但因食野買野攪呢攪路等而大大延遲...真正燒時已六點半!哈哈~~今次第三次黎,但第一次上天台,天台好大呢,環境亦好舒服,山風仲四面咁吹埋黎!



最多人的時段:



月光超大超圓超光!周圍都成日有升起的孔明燈添呀!



敏昊收禮物:



烏率率腳板!



BBQ後落屋企坐,比隻 duck duck backpack 敏昊揹,佢超興奮呀,周圍話比每一個人聽,仲要去照鏡添!



原本諗住七八點閃,最後玩到十一點半先走,返到屋企又過十二點啦,聽日仲要返工...慘~~~(不過好在只返半day!!)


沒有留言:

張貼留言