2011年9月10日 星期六

2011-09-10 (Sat) 做節@屯門藍地季季紅

為左滿足媽咪想試呢款禾米豬,今日做節我地山長水遠去左屯門藍地『季季紅』,其實荃灣同沙田都有,但藍地係總店,細妹話荃灣沙田分店係openrice評麻麻,所以最後都揀左去屯門啦!



屯門藍地真係唔知邊度,聽都未聽過,細妹問過叔叔點去,我地就跟住行;先係美孚轉搭西鐵,去到尾二個站兆康,再轉輕鐵一個站,就係藍地。



十幾年都冇搭輕鐵,真係連百達通點嘟都唔知,原來一出一入都要嘟...= ="



超多人,好憎...



兩隻野咁迫仲係度玩~~



好似去左舊式新界咁,過對面就到!



放隻狗係上面影...my god!



到左~~有d大霧山 feel!仲有兩日先到中秋,但月亮已經好圓啦!



我地早左成 45 分鐘到,佢地覺得不知幾好,比左貴賓廳我地坐,so great!



呢隻就係傳聞好出名的季季紅禾米豬,全名係『蝦禾米臘味芋粒乳香豬』:



影完相就比師傅劏啦,師傅話隻豬得十五日大咋,慘囉~~



六個人食隻豬都算大,所以另外只叫了三個餸+一個湯:



感覺呢隻豬的肉係幾嫩,咬落比平時的乳豬煙韌彈牙!不過略肥,好難揀d無肥羔既黎食,所以我食左隻豬脾,多肉d麻!食左d肉就比太陽哥哥 KO 埋去!哈哈~~



呢度隻豬最貴,其他餸都好大眾化價錢。



題外話:太陽哥哥話呢兩架車泊到咁貼好勁喎!



走時過對面馬路等巴士,原來有架263M到青衣城,但等左成20分鐘,超炆~~~跟住車程都幾耐,來來回回,真係搭車搭到我頭都暈!


沒有留言:

張貼留言