2011年9月3日 星期六

2011-09-04 (Sun) 感動的一天 - 威哥受浸大日子

今日係威哥受浸的大日子,身為他的親人,當然要出席及見證這重要的一日!


浸禮下午舉行,不過在上午的教會崇拜後先有個小儀式:



今日崇拜亦係主日學結業禮,小朋友門的表演好好笑及精彩!



崇拜後出荃灣,同琪琪、姑媽姑丈、叔叔嬸嬸係裕滿人家一齊飲茶;之後就行去宣道會,原來只係係齡場隔離!



洗禮者立志+獻唱:



立志的約章:



洗禮池:



係出面好難影相及拍片,我同細妹好勇咁走入後台影+拍,捕捉左好感動的大剎!我都好感動,因為黎牧師好好人,我地都好鍾意佢,而佢係上星期剛宣布了做到年底就請辭啦;所以呢次係佢最後一次主持洗禮,當中的意義好有價值!



今日先知原來威哥好多朋友,佢地好似粉絲咁好有秩序咁排隊等同佢影相,好爆笑!仲收禮物收到手軟!成個過程好有趣,細妹係旁邊幫手,好似褓姆咁,每影完一張相就過去幫手收起禮物;姑丈就出動埋佢兩個大環保袋,係排隊旁邊幫手收,仲同粉絲們講:放係度得架啦,多謝晒多謝晒,有心有心!好好笑~~



排緊隊等影相...



褓姆幫手收禮物!



多到唔夠袋裝禮物...



終於到我地影...



呢張相好珍貴,因為黎牧師做到年底就請辭...



沒有留言:

張貼留言