2011年9月22日 星期四

2011-09-22/23 澳門慶棉布婚之旅 - 水舞間篇

想睇水舞間好耐,一直覺得貴,加上過澳門動不動都要洗四位數字,覺得好唔抵;今次因為慶結婚週年,有個借口去了!哈哈~~


水舞間...真係好值得睇!就咁買飛可能真係唔係個個捨得或者肯花錢,其實我都係,所以一直先冇去睇;但我極力推薦比大家,或者好似我咁,買d抵 package,咁就好化算啦!


今次的 package,有靚酒店住令我覺得物超所值係其一;睇埋咁精彩的水舞間,係此其二!


個舞台好勁,全水池又得,變個平地又得,仲係幾秒間既事;一半平地一半水池又得,好神奇!d演員好犀利,飛到幾層樓咁高都好小兒科咁,跳入幾十尺深的水池又好似細路玩下水咁輕易咁!最最最令我拍掌既係,亡命電單車環節,超精彩,一排排,唔係一架架喎,係四面交叉十字咁互相穿插呀!真係好好好勁!睇到我係呆左咁,連影相/拍片都冇時間,因為唔想miss左!


我地的座位係第四行,開頭唔太開心,其實真係略前,不過睇完又覺得唔太差;首先係我地無濕身,前面個三行派埋垃圾袋添,我地都冇,但so far都冇見前面既人用垃圾袋,可能我地都係望正舞台,邊位個d就真係有濕啦!我地只係間中有幾點水點咁,但睇住個咁強大既dancing water show,有幾點水我又覺得會幾投入,就好似4D米奇咁,您會聞到香味,或者有水珠飛埋黎的感覺!


第二係,個舞台都幾大,如果坐到好後,反而睇唔到演員表情,話晒都算半畫劇,d演員爬上觀眾席邊緣時,我同太陽哥哥大大力拍手兼舉起手豎起手指公意指good show,個演員見到好開心,仲同我地單眼添,呢種交流就要坐前d先有喇!


如果可以,我覺得最好坐第六至八行的中間位置;反而坐千幾蚊的A區,我覺得冇咁深感受,不過呢d都係我個人的意見啫!



沒有留言:

張貼留言