2011年9月8日 星期四

2011-09-08 (Thu) 南丫島半天遊.情約一天

今日放假一天,搭0930船去南丫島榕樹灣,食左個好nice的西式早餐:磨菇芝士蕃茄奄列+鮮橙汁,好大份,只食了一半!掛住傾計,遲了起行行去索罟灣,行時又行錯左方向,又好接近中午,烈日當空,最後放棄行山了!



改周圍食下野算,諗住搵Shelly Cake,點知冇開,失望...搵到呀婆豆腐花,都開心!不過只見呀公,呀婆唔係度...應該...仲在生掛?



得意鋪名,等我係隔離開返間姊妹便利店先!嘻嘻~~



超巨瀨尿蝦,好想食呀!



南丫島好細,唔行山都冇咩行,長州多野行好多好多;最後搭返一點船,去左IFC睇情約一天!鍾意 Anne 先想睇呢套戲,可惜都幾失望,唔太好睇...都唔係故事簡介咁講的每年約一日出黎見面既,而女主角多個造型都好醜樣,最後ending仲無拿拿整死佢,好突然,亦冇必要...dislike!



跟住去中環搵野食,去左王府餃子店,見到門口有呀蘇介紹先揀,又真係幾好味喎!


沒有留言:

張貼留言