2011年9月21日 星期三

2011-09-21 (Wed) 三大三小Lunch@LUCA.大埔海濱公園

表姐有個學行工具諗住借比Giana用,就約左今日同埋Phoebe,三大三小一齊食lunch;我地去好悠閒的大尾篤LUCA,表姐黎大學火車站接我,一黎到見到兩隻懶訓豬,連睡姿都咁似,唔話兩兄弟都唔信啦!哈哈~~ 


好耐冇見Giana啦,佢宜家已學行中,出左有四隻牙啦,個樣仲成個男仔咁,諾諾都話佢係男仔,哈哈!仲有呀,佢雖然都好黐媽媽,但只要媽媽係身邊,佢就好鍾意主動同人玩,成日撩我,好攪笑呀!佢又好鍾意小朋友,成日想摸 Jayden,反而 Jayden 好怕醜,成日擰埋一面,哈哈!


諾諾超愛佢套黃色餐具~~



我地三個大人都叫牛扒,今日的牛扒好正,軟硬適中!



Giana 撩我玩:



任抱唔嬲:



Giana 同諾諾玩:



呢餐 lunch 食得好開心,可以同少見的 Giana 玩咁耐,我地食左兩個幾鐘,可能因為太多小朋友啦!跟住表姐車 Phoebe返屋企,我地就去大埔海濱公園燃燒 energy!



大埔海濱公園真係好大,分左好多part,淨係 playground都有三個,因為時間關係,我地今日只係去左兩個;呢度又少人,似乎好玩過馬鞍山公園,應該會再黎 encore!



呢個繩網都好大好高,我都爬唔到,但諾諾好叻呀,爬到最高,勁呀!Jayden係咁指住高高在上的哥哥,又話想爬,我就抱佢入去坐下,都幾辛苦,表姐仲拍左我地係網中的片段!



見天開始日落,我地就走啦,沿住海濱行返出去,呢度個海景好靚呀!諾諾成頭汗,好似洗完頭咁,真係燃燒到 energy呀!



沒有留言:

張貼留言