2011年9月11日 星期日

2011-09-11 (Sun) 接諾諾放學、食 lunch、上Gym Class、返屋企搵Jayden、落公園玩

第一次接諾諾放學,表姐匿埋左,諗住睇下諾諾只見到我一個跟唔跟我走,點知諾諾好眼厲,見到佢媽媽匿埋係邊,哈哈!不過都好開心恩恩黎接佢,睇佢同我幾 friend!



之前睇表相面書d相,見過諾諾學校係點,今日第一次身在其中!



上車去尖沙咀,準備食 lunch 同上 gym class!


去左海港城附近的 Panash Cafe,諾諾話本 menu 好大本呀!

第一次睇諾諾上 gym class,先除鞋入玻璃房,諾諾就好興奮,但原來表姐話每次都總有一兩個小朋友好唔願意入去架,係出面係咁喊,就算明知媽咪坐係房外面睇住都唔肯,要氹成半堂先喊住咁試下!乜間房好有壓迫感咩?我又唔覺喎,個現象又會咁奇怪既?

今日見識到諾諾好活躍的一面,好鍾意做老師的示範代表,好大膽試攀好多欄杆+打筋斗!


上完堂有印仔吸,好開心!



仲可以拎 stickers!



跟住返表姐屋企搵 Jayden,佢好鬼攪笑,已經認得我係恩恩啦!



原來諾諾已經識彈晒成首 twinkle twinle little stars啦!



食雪糕蛋糕,好味~~



諾諾手工:


跟住落 playground 玩,燃燒 energy!


沒有留言:

張貼留言