2011年9月7日 星期三

2011-09-07 (Wed) 團購之陶瓷彩繪班

兩個月前,買左團購的$87陶瓷彩繪班,點知超難 book,拖到今日的閒日先上到。

 

未上堂已對個老闆/staff扣分,佢態度同講野語氣都冇咩禮貌;其次係七個人一張檯,去 share一套畫筆+顏料,d顏料係放係一個好似小學時上水彩的白色調色盤度喎!細個上美術堂都一人一個調色盤啦,何況佢係做緊生意喎,我地有比錢架,但就七個人share一個調色盤,好離譜呀;顏料方面,仲要得幾隻色,份量極少,唔夠就叫佢加,佢就埋黎加兩三滴比你,頂~~咁我地咪係咁叫"唔該加紅色丫"、"唔該加藍色丫"!就算收得平都唔係咁呀,個價錢係您自己set,冇人迫您...下次一定唔會再幫襯呢間野!

不過我地都好enjoy個過程,幾十蚊買2.5個鐘既歡樂,最重要我地EQ高,識自得其樂!嘻嘻~~










七個人 share 呢套畫筆,呢盤水仲係全程冇換過!










我叫緊加顏料~~





大家好比心機咁畫~~







攪掂!










拎去焗爐焗~~





完成~~






沒有留言:

張貼留言