2011年9月28日 星期三

2011-09-28 (Wed) 租艇仔食海鮮慶太陽媽生日

今日係太陽媽媽舊曆生日,老人家鍾意計舊曆,所以我地都今晚慶祝!


八月同太陽哥哥試過租艇仔食晚飯後都覺得好唔錯,今次決定 encore;最重要係四個人去,今次可以叫多d野食咪化算d囉!嘻嘻~~不過因為放工先去,所以已經天黑兼睇唔到日落;同埋我地好好彩,雖然三號風球,但都冇落大雨/刮大風,呢餐飯大家都食得非常非常開心呀,最重要係睇得出太陽媽媽都好開心呢!


上船啦~~



今次d水漲到水樓梯!



因為都有風,靠唔到人力划船,今次要出動電動艇仔係前面拉我地!



埋位時已有好幾架船食緊啦,似乎早黎好d呢!嘻嘻~~



今次泊正係廚房旁邊,可以睇住師傅煮野食偷師!



今次坐3號仔:



影下相先~~



今次食多幾款海鮮,鮑魚同大聖旨好大隻好好味呀!



全家福:



大家都對大聖旨讚不絕口,最重要係,我地係香港都從未見過咁大隻既聖旨,街市都未見過...定係我地太大鄉里呢?



呢餐由我埋單,因為加人工後都未請過太陽爸媽食飯,所以要食好d!



開始大風大浪,亦剛好食完就返上岸啦,又唔捨得添;不過今日因為天氣唔太好,泊個位又唔係向住大海,所以唔能欣賞到靚夜景;反而我地係行返去世貿時個條路慢慢欣賞,因為個時個天仲清過黎個陣呢!



臨別影多張全家福:



再帶太陽爸媽首嘗聰嫂糖水,佢地都話好味好正呀!



今日係銅鑼灣鬧市撞到太陽哥哥舊同事 Cherry,咁多人都撞到,真係勁!


沒有留言:

張貼留言