2011年9月17日 星期六

2011-09-17 (Sun) Tea Buffet @ Marriott Cafe

今日又去食 Marriott Tea Buffet,因為買一送一 coupons實在太抵,連加一都唔洗喎!雖然第二次食,但食物都有d唔同架,幾好喎,今日仲有好靚的 cup cakes & muffins 添!



$260有找兩位,食到以下食物,仲係萬豪喎,抵丫!



又可以同諾諾同Jayden玩,仲有兩張coupons,睇黎我地要見多幾次!嘻嘻~~



琪琪每次都會帶d小玩具黎,今次拎左 Bunny,兩兄弟都爭住玩!



整左張床比 Bunny,哈哈!



Jayden 食雪糕個樣好攪笑!



食完就玩到癲晒,所以呢餐飯食完又飽又攰!



臨走時又影相,幫表姐同表姐夫重回拍拖時的時光;不過有一位小朋友要黐住一齊影喎,跟住三人行、再四人行全家福,好溫馨呀!



好鍾意呢張全家福,全靠相機後面有個傻人拎住隻 Bunny 係度喪跳,個個人咪我囉!哈哈~~



我地都要影張合照先!



沒有留言:

張貼留言