2011年9月3日 星期六

2011-09-03 (Sat) Cooking@Home:蒜蓉粉絲蒸扇貝、白灼蝦

今日太陽哥哥楂車半日,下午同我一齊去土瓜灣工聯會上堂;一點半食左麥記,放學回青衣後食下午茶,晚飯實食唔落...於是去街市買少少海鮮食就算!


揀左蝦同小扇貝~~



小扇貝超污糟,因為多人,魚佬冇時間幫我地拆,佢就教太陽哥哥點開殼及切腸;返到屋企我地分工合作,太陽哥哥負責點開殼+切腸,我負責洗;一路做時,太陽哥哥話好臭好腥呀,我就反而覺得好香好海水味,好似生蠔陣味咁!哈哈~~


清潔前後真係好大分別:



洗到我d手指皺晒皮:



自己捽蒜頭:



鋪上蒜蓉及粉絲,粉絲一圈圈咁捲住放上去,花左好多時間呢!



事後先發覺切"崩"左指甲~~



去雪櫃拎蝦時,發覺有隻蝦跳左出碗外,雪住都咁新鮮,勁!



兩款點蝦醬油:麻油+豉油/辣椒+豉油。



是晚連飯都冇煲,只係食呢兩碟餸已夠飽了!



沒有留言:

張貼留言