2011年9月12日 星期一

2011-09-12 (Mon) 中秋海鮮大餐.甜心甜品屋.Handmade 燈籠

今日係中秋正日,其實兩邊屋企已做左節,不過今日係working day,放工後又冇特別節目,都係好似平時咁返媽咪度食飯啦!媽咪仲整左海鮮大餐比我地食,仲首次係屋企煮龍蝦,多到要分三碟蒸,正呀!



好開心今日可以放四點,細妹都可以早一個鐘,可惜太陽哥哥冇呀,不過就準時六點半走到囉!但因為條街都超多人,我最後都用左一個半鐘先返到屋企!>< 跟住好快咁去左媽咪度睇佢煮野食,我都係去到先知有咁多海鮮,好驚喜!



望住媽咪煮餸,都有d心酸,咁辛苦煮咁多野比我地呢幾隻唔係好乖既化骨龍食...真係覺得自己唔太配...媽媽...好偉大!



開餐啦~~



飯後兩公婆出街拍下拖,行完旺角就去左土灣搵占美,幫佢攪電腦+電話;攪到連十二點都過埋,走時係附近搵糖水食,誤打誤衝去左呢間好好味的甜品屋,款款都超好味,讚!



返到屋企已經兩點啦,太陽哥哥送左個中秋驚喜比我,就係佢首次自製的燈籠,好心甜呢!



熄燈賞月先~~不過只係熄左一分鐘咋,哈哈!



沒有留言:

張貼留言