2011年9月24日 星期六

2011-09-24 (Sat) 掘蜆"仔"@大嶼山水口

今日第一次去掘蜆,資訊主要係表姐+細妹搜尋,我只係負責跟住去咋!



地點係大嶼山水口村,我地係東涌泊低車後,搭的士去水口村,點知的士站勁長龍,call JOE 哥都冇用,電召都停晒...最後等左成粒鐘!我地係唯有係的士站自娛,咁岩有隻小狗仔玩下令我地冇咁悶!



沿途好多牛牛!



諾諾原來第一次見+坐藍色的士!



多得細妹搵晒資料比我地,就係呢間士多有櫈仔+掘蜆工具出租,每套$15,都好經濟;咁我地就唔洗山長水遠帶咁多野黎,媽咪仲比左個桶仔我裝蜆添!細妹就打晒電話問詳細資料,多得佢咋!



租晒櫈仔+掘蜆工具後,仲可免費寄存行李,不過我地只係放低BB車咋;沿住呢條『森林山路』行十分鐘就會到泥灘!


木瓜樹:



蕃鬼荔枝樹:



沿途好多牛牛,呢隻仲唔肯讓路,嚇到諾諾跌左落坑,好彩表姐夫拖實佢咋,咁都比我影到!哈哈~~



路盡頭有一排大樹,有個窿仔,原來過埋呢度就係大泥灘啦,好多人添呀!



過水澗~~兩位小朋友都好好奇!



d水都幾清喎,唔怪之咁多人山長水遠入黎掘蜆啦!



我地先係未潮漲既泥灘度掘蜆,但極少收穫...



我掘左陣都冇掘啦,同 Jayden玩仲好玩!哈哈~~



Jayden好鍾意我"不"d水沖佢對腳呀,玩完又呀呀咁叫,示意我再黎!



大人係度掘蜆,Jayden就係度掘泥上身!哈哈~~



見泥地都冇咩收穫,我地就出海邊試下掘,不過已經開始潮漲啦!



回程~~



收穫只係二三幾隻蜆仔+貝殼,仲有兩三隻寄居蟹,我諗住拎返去比太陽哥哥睇~~



返去浸左d蜆幾個鐘,就煮黎試下!



屋企冇薑,只係落左d米酒咋!



實在太細隻,只得少少蜆味,不過食自己親手係大海掘既蜆,係另類滿足!嘻嘻~~



三隻蟹隻仲好活躍咁爬黎爬去!



沒有留言:

張貼留言