2009年6月25日 星期四

2009-06-25 (Thu) Happy Shopping

今日返工心情好輕鬆呀,因為放工會去shopping

,加上聽日只返半日,跟住就放假啦,所以一路好期待放工...今日食飯唔係主要目的,食咩我都冇所謂,太陽哥哥揀左KFC!



一路都想試下椰汁大王,了解下點解咁多人會排隊買,今日終於試左,又真係幾好飲喎!




今日真係買左好多野呀

,先係等太陽哥哥放工期間,我自己行街時,買左一件衫、幾條貼身褲同絲襪仔!




到太陽哥哥黎到後,就同佢去左始創間雅芳婷,睇下有冇我新買的被袋個款花既床單同枕袋;點知呢度都係冇晒四尺x六尺呀,得返四尺半x六尺;呢度個姐姐好好人,幫我check晒電腦,話全市已冇晒四尺x六尺,叫我唔洗再去其他舖頭搵;因為太抵,每套只係$99,加上我好鍾意個枕頭袋,最終我都照買左四尺半x六尺,諗住一係叫太陽媽媽幫手改,一係就舖床單時舖緊d啦!哈哈~~




太陽哥哥今天的小禮物,好實用吧!




我今天的小禮物,激鍾意啤牌個對,多謝太陽哥哥!




7-11益力多做緊$15.8兩排,抵呀!原本想買六排架,但實在太重,只入了四排貨!



明天的早餐,買多d都唔怕,頂多比諾諾食,哈哈!




今日重點要買既野...DVD機!屋企個部冇晒反應,係咁load都load唔出野,今日就去左DSC直銷中心買;sales哥哥問我地要大牌子丫,定係要讀碟王;梗係揀後者啦,我地翻版多過正版多多聲,買部大牌子,貴得黎一陣返到去load唔到d翻版碟咪幣!嘻嘻~~



雪櫃既製冰情況已去到瘋狂狀態,本身雪櫃個設計只係左邊個格係放冰塊,因為多得滯,我最d冰放埋係右邊個格度,雪糕雪條就係下面;宜家一打開冰箱,就會見到好多好多冰架啦!哈哈~~




沒有留言:

張貼留言