2009年6月7日 星期日

2009-06-08 (Mon) 給上司的禮物


豪哥係我呢兩年黎既大半個上司,佢一路都對我地都照顧有加,好好人,唔苛刻下屬,亦冇落一d無理要求,對我地既工作表現亦寫得好好,間唔中會請我地食飯,又會做下review傾下計...總之我覺得佢真係一位好上司,會真心了解下屬同埋希望跟下屬保持住良好的溝通關係!


可惜佢另有高就,要離開了...除左不捨,亦有擔心,因為變相即係我要面對新上司,好驚個人唔知係咩人...近來公司的請人進度非常奇怪,令我好擔心宜家d人既質素呀!


上星期係豪哥last day,我地一班同事跟佢farewell同送上禮物!仲有呀,佢知我過幾個月結婚,勁有心咁話到時預埋佢,咁喜慶日子喎,佢一定會到!我聽到真係好窩心架,講真,有d人都離開間公司啦,之後d同事結婚關佢咩事喎,黎乜鬼丫,仲要晒錢,睬您都傻啦;但豪哥完全唔係咁既人,令我好感動,所以我真係好感激佢呢!




因為真係覺得豪哥係一位好上司,我想另外再買份禮物以表我對佢的謝意;其實應該前個假日去買架,但買唔切,唯有剛過去的假日先買到,但佢已經走左,唯有寄去佢個新office啦!希望佢係新崗位事事順利,同埋祝佢工作愉快啦!




咁我都好錫宜家的上司既,知佢鍾意桃味產品,買了一罐DyDo桃味果汁送比佢!




沒有留言:

張貼留言