2009年6月7日 星期日

2009-06-07 (Sun) 兒時信件/書本


呢期我係咁執野大家都知啦,我之前已先將雜物分左類架啦,今個假日就執兒時信件同書本!


細個未有icq/msn,同海外朋友通訊只可以寫信啦;嘩,原來我有好多好多信件架!以下係同好友tracy來往的信件,佢中二就移民澳洲,開頭個六七年仲未有email,我地真係靠寫信維繫,呢度有過百封信架;其次仲有錄音帶、書簽、貼紙、小禮物等等,咁多年既聖誕咭同生日咭都係晒度架!


諗返細個個時對住部錄音機講野,餅帶成個幾鐘,對住空氣講野咁都得?好低B啫,但點解都會咁做呢?咪就係當中個份對朋友既情誼囉,真係無價架,反之係好珍貴好珍貴!咁做都係想比遠方分隔多時既好朋友聽下自己把聲,同埋當時我地讀緊書,根本無可能好似宜家咁可以飛黎飛去見面;試問宜家叫我錄餅帶,我自己都做唔到啦,冇人應對哥喎,都唔知講乜...細個時既毅力同魄力真係難以想像!




除左跟好友的信件,我仲有幾袋信件,當中當然有情書啦!哈哈~~另外仲有...




同筆友既信件,原來我既筆友有黎自法國、丹麥同英國架!可惜當時自己越寫越懶,又要應付學業,冇咩再回信就斷左了...好後悔呢!




中學時的angel & master遊戲,唔知大家有冇玩過呢?班主任會抽出一對對的angel & master,每個同學都會同時做angel同master的角色,但angel會知道自己的master係邊個,而master係唔知自己的angel係邊個,佢地會互相寫信回信,放係課室個郵箱度,藉以勉勵對方同了解對方!




其次係咁多年所收的聖誕咭呀,生日咭呀,同埋跟朋友們互相問候既信件;當中都有好多班朋友,初中、會考班、預科、義工、舊同事等等...最最最遺憾係多年前,媽咪話我太多野,我被迫丟左一包係小學同學架,到宜家諗返個心都好痛,因為我宜家的小學同學,正正比起其他group的朋友更人強馬壯架,如果宜家仲儲左係度幾咁好呢!唉~~~




我的小學手冊...



逐漸長大的我...我最鍾意右下角個張!嘻嘻~~




我的中英默書簿+作文+週記:



儲起多本中英默書簿,係因為細個時真係幾叻架,全部都係九十分以上的,唔係因為課外讀默/unseen dictation令我唔識一兩個字,應該全部都會一百呢!




最正係搵到封利是,但呢張一百元紙幣已經舊舊地,大家知唔知呢個款仲用唔用得架?




最最最攪笑非呢張入數紙莫屬,後面原來內藏玄機...



係細妹寫比爸爸的...金手指信!我睇完真係笑到扒係度呀!92年架啦,足足十七年前,一個家庭,有兄弟姊妹先會有呢d得意野同窩心回憶,呢d野真係非常珍貴,全靠我儲起呢d當時的垃圾,今次真係儲得好好呀!




沒有留言:

張貼留言