2009年6月13日 星期六

2009-06-13 (Sat) Visit Sharon's Home


今日約左michele同sherry一齊去探sharon,其實係因為前排sharon好nice咁執左d結婚野比我,叫我得閒去睇下岩唔岩用;加上佢剛好搬完屋,就造就左今日既探訪活動!


我地相約係Elements,先去Three Sixty度買d生果先!




好少見到橙椒,有齊紅橙黃綠椒,上次見到的時候應該係多年前的澳洲呢!



好得意的cheese,好適合比小朋友食呢!




sherry好賢淑媽媽feel咁揀緊生果:



最後買左日本蜜瓜、金奇異果、藍苺、大蘋果!




跟住我地向豪宅進發...



守衛見我地按左號碼後,要求我地同屋主對答,好嚴謹...




好靚的大堂:




特別的按lift系統,按左的層數會係lift頂顯示:




黎到啦!兩個媽媽一見到就互摸對方...個肚!



第一次見肥嘟嘟既Alyssa,Alyssa好鐘意笑,個樣好cute好sweet,好似日本BB呀!




Alyssa的肥豬脾,佢細諾諾一個月多d咋,我覺得如果佢地兩個一齊玩,應該幾開心呢!



Alyssa的體操好勁呀!好偶然咁捕捉到呢個shot,勁呀(我)!




原來Alyssa好鐘意食糖(我手上拎住個款),sharon教我地只要拎住個糖,叫Alyssa做咩佢都做架,勁攪笑!我地就利用個糖,叫Alyssa錫我地,果然湊效,錫足晒咁多位!哈哈~~




我地周圍參觀期間,Alyssa好八怪咁跟住我地,拎住支奶樽周圍走,得閒又飲兩啖咁,得閒又扭下媽咪,好攪鬼!



呢個Q腳甫士,又係咁岩影到,勁呀(我)!



我覺得Alyssa好似張栢芝套"忘不了"入面個日本童星"原島大地"呀!




廳既地下舖左好多ABC軟墊,係咪每個有小朋友既家庭,都會keep住每刻每秒都係學習中成長既理念呢?





露台個view好正架...



左邊係西隧入口:



右邊好多船,坐係度攪海真係好舒服呢!




飲完奶奶Alyssa仲唔想訓,可能我地太受歡迎啦!既然佢咁鍾意同我地玩,我地又利用個糖糖要佢企定定同我地影相!




Alyssa好勁,一腳就可爬上soft度,跟住好似明星上左個stage咁,擺好多甫士引我地,好鬼可愛!




我呢個小影迷偷到機會,埋到身影左張合照,剛巧Alyssa呢個甫士好得意呢!



Alyssa同Sharon的親密照,Alyssa想食媽媽口中的糖,Sharon好sweet咁餵佢,剛巧又被我捕捉到!




拍左幾個Alyssa的短片,同大家分享下,佢識好多野呢!先係答國言問的問題:您乖不乖?您美不美?愛不愛媽媽?愛不愛爸爸?答得攪笑+得意!


Alyssa都識好多字/指令,好似 table、chair、book(我好鍾意佢兩隻手仔做reading a book)、knock the door、brush your teeth、wash your hand、dangerous、dirty、boat...






跟住就展開今日此行目的,原來Sharon執左既結婚野,係包括兩件佢結婚時的晚裝!其實都幾靚架,仲有晒首飾添,只可惜我有d顧忌,一來係佢既私伙啦,二來我又真係join左package,如果我要著呢兩件,我到時要拎去熨、改、洗、改返原碼,我唔知個cost大唔大呀?三來我怕著住時好擔心會整爛人地件咁有紀念價值既衫呀!


比起我之前揀個d,其實大家又點睇呢?如果真係覺得靚就比d意見我,等我諗諗點安排啦!




最後我地影相留念,真係好多謝Sharon咁有心,辛苦佢執左咁多野出黎被我試,但最後我只係拎左把紅色出門遮,其他野都冇拎到,好似晒左佢心機咁呢,有d唔好意思;不過我真係想岩用先拎呀,唔想係又拎唔係又拎,就算d衫唔岩用,我諗d首飾或者tie都應該幾岩用呢!




臨走時發現Alyssa的專有鞋架,有好多鞋仔呢!



我最鍾意呢兩對:



分局有nike同adidas的波鞋仔:




之後我地落返商場食下午茶,揀左wildfire:




呢度環境又靜又舒適,唔錯!




我地叫左個二人tea set加魷魚鬚:




個high tea set真係好吸引呀!




沒有留言:

張貼留言