2009年6月6日 星期六

2009-06-06 (Sat) 第34個月紀念日


原來 i-wedding club換既 wedding expo飛,係咁多日都用到架,咁抵!橫掂太陽哥哥都係對面海放工,我地又未搵律師證婚,太陽哥哥提議今日再去多次!


約左佢地係銅鑼灣食下午餐先,佢地係太陽哥哥同埋victor呀,victor哥哥聽日都開始楂的士生涯,因為佢最近都考到的士牌呀,叻仔!太陽哥哥要指點下佢,我地就一齊食下午茶,但我唔記得影相呀;呢餐仲係我請呢,同victor哥哥食飯就食得多,但今日先係第一次請佢食野咋,我預祝佢聽日第一日生意興隆、順順利利!


跟住我同太陽哥哥就去會展,拎左d律師價錢,又陪太陽哥哥睇下d帖,睇下有冇咩新 idea;原本好大機會可以拎返尋日張單去抽獎,點知臨尾先發現...太陽哥哥冇帶尋日落訂個信封!唉,激死人,諗住抽返支蠔油都好丫麻!




之後我地返旺角,我想買份禮物比豪哥,因為佢真係一個好好既supervisor,好想答謝佢;原本上個weekend應該要買架啦,因為星期初係佢 last day,但上星期好鬼忙,我完全冇左件事,唯有宜家買完寄比佢啦!除左買禮物,我地仲上左旅行社,睇下我地honeymoon去邊度玩好!


我地對honeymoon既要求,係希望揀個大家都未去過既地方,較為勁d既係,我去過澳洲,太陽哥哥去過馬爾代夫,而我地又去過拍得住honeymoon既九天北海道加東京,咁已經有三個大地點唔去得啦!而我地對齋睇風景又無咩興趣,想動d既,但動得黎又唔係勁動喎!


我地先拎左新西蘭同南非,感覺除左靚景外,都有d動既野,比如綿羊,我想玩剃毛同楂羊奶呀!但可惜冇sky diving,其實一路諗新西蘭係因為想玩sky diving,但原來跟團話,sky diving係澳洲團先有!南非諗住有d鴕鳥睇下騎下,點知agent又話冇得騎鴕鳥架喎...買鑽石都唔會係南非買,咁遠去到玩個迷城,佢又係咪真係咁好玩呢?


仲有希臘,但agent話十月唔好去呀,因為去愛琴海時會勁大浪,大到兩日前食既野包您會嘔埋出黎,有冇咁誇呀?但唔去愛琴海去希臘又冇咩意思,總之佢話希臘係六七月去先最正架喎!


跟住望到聖誕老人村,好似好浪漫好得意咁,但成個北歐團行程,除左聖誕老人村,其他的景點我真係冇咩興趣,太靜態...


好似想去既地方都有d想玩但玩唔到既野咁,又或者唔想去既景點咁...不過仲有時間,再諗下啦!




去完旺角再去葵芳,想問下video tape轉DVD既價錢,記得葵涌廣場有呢d舖頭;攪掂後搵野食,今日係第34個月紀念日,鋸下扒好似浪漫d,就去左紅樹林,原來紅樹林同椰林閣係同一集團既!



紅樹林裝條比我感覺cheap cheap地咁,不過野食又OK喎,好味到我全部食晒呢!




太陽哥哥又整古做怪啦!哈哈~~




跟住又話要影佢坐監喎,不過影得唔似呀!嘻嘻~~




食完野後真係返屋企啦,今日去左咁多地方,好攰呢!太陽哥哥係佢既雜物內,搵到兩套M記千禧年迪士尼collection,有成28隻迪士尼卡通人物,我覺得係筍野,即刻"老笠"左佢!哈哈~~




今日真係去左好多地方,銅鑼灣、灣仔、旺角、葵芳,過左一個忙碌但開心的34個月紀念日!



沒有留言:

張貼留言