2009年6月4日 星期四

2009-06-04 (Thu) 端午節畫


呢幅係端午節假期太陽哥哥送我的畫,我同佢講:似我咩?我邊有咁大食喎...佢話唔係丫,好cute呀!


女仔梗係唯美主意啦,我講笑咁向佢投訴,我話覺得佢成日醜化我,又畫到我咁大食,有時又畫到我箍住佢係度蝦佢咁,成個野蠻女友咁;但成日蝦我個個根本係佢自己,佢只係將佢自己真正個一面投射到落我身上啫!哈哈~~




太陽哥哥強調,佢有畫埋我鍾意食既冬菇喎!大家搵唔搵到呢?哈哈~~




我又問太陽哥哥:嘩,佢食到冇腰既,我邊有咁肥咁漲呀?
太陽哥哥答道:其實下面個度唔洗留意架,漫畫呀...睇到呢度(如下)就夠架喇!




沒有留言:

張貼留言