2009年6月19日 星期五

2009-06-19 (Fri) 同諾諾豬去迪欣湖 (上)

live_line0522 (26).gif


攪左幾個月,今日終於可帶埋媽咪,同諾諾豬一齊去迪欣湖玩啦!雖然去到迪欣湖,但都係完成唔到係草地上野餐既心願,因為天氣實在太熱,可能要等秋天,或者下年 lu...我地先去好抵食既新星飲茶,今日係表姐佢地第一次黎,四個人食到好飽,仲打包埋個魷魚鬚,先係一百五十蚊咋,勁抵呢!


諾諾豬幫表姐剝雞蛋殼,好叻叻呀!



live_line0522 (26).gif


諾諾豬仲突然講"雞蛋",我冇諗過佢識講"雞蛋"中文音架,一路知佢識講egg同apple;冇見一排,學識左咁多野呢!



我又帶左d迪迪尼私伙比諾諾豬玩,表姐上次叫我唔好比佢拎走,屋企已經有好多野啦喎,只要我每次見諾諾時帶出黎同佢玩咪得囉,呢個idea又真係幾good!諾諾真係識晒d卡通人物架:



live_line0522 (26).gif


諾諾豬要食包包,我就一舊仔一舊仔咁搣好,用牙簽拮住比佢自己拎黎食,呢個就係"諾諾豬食包包連環圖"喇:



咬住唔放...



古靈精怪樣...



live_line0522 (26).gif


自己"不"飯食,成日話hot同熱熱,好攪笑!最鍾意十五秒時望住舅婆(我媽咪)時個又冧又嗲可愛樣,大家記得留意下啦!



諾諾豬識講自己個中英文名啦,又係今日一個令我好驚訝的壯舉,中文名"蕭鑊(樂)勤"講得唔係咁清楚,但英文名"clement" 講得好正好大聲呀,仲有個 t 尾音,超勁爆叻呀!


仲有呀,表姐之前話表姐夫一講"心肝寶貝",諾諾就會識接住講"諾諾豬"架麻,咁好玩,今日我都玩左幾次呢!



live_line0522 (26).gif


諾諾豬say A to Z, then ONE to TEN, then 1 to ...(亂up),雖然最後唔知佢由1講到咩,但 A to Z同ONE to TEN,對一個只得二十個月,兩歲都未夠既小BB黎講,已經係好叻好叻了!



諾諾豬又hug又kiss恩恩呀,問佢去我屋企好唔好,佢會答"好!!"!



live_line0522 (26).gif


同舅婆好friend下喎,一齊E起笑一齊伸脷,表情好一致呢!



live_line0522 (26).gif


飲完茶後就出發去我屋企,因為帶諾諾豬去玩,就要幫佢叉足電訓晏覺;咁近梗係上我屋企啦,表姐同媽咪又可織冷衫;對鞋仔同襪仔係邊個架...



原來係諾諾豬既...佢係我同太陽哥哥張床度訓得幾冧,梗係啦,有chip n dale陪住麻,諾諾豬一見到就係咁講dale、dale,好攪笑!除左我同太陽哥哥之外,呢張床冇比其他人訓過架,連威哥想訓我都唔比架,證明諾諾豬地位唔同d啦,哈哈!



訓醒後表姐幫諾諾豬搽防曬,BB都要搽防曬,哈哈~~跟住我地就出發去迪欣湖啦!



live_line0522 (26).gif


沒有留言:

張貼留言