2009年6月15日 星期一

2009-06-15 (Mon) 美極生日飯@香港老飯店


尋日出席太陽哥哥舊同事飯局,主要目的係慶祝美極生日;我地設宴於香港老飯店,個名好勁咁,我都係第一次光顧!




我地有十個人,一於決定叫個六人超值餐再加野!




由於Kim同Kim嫂遲到(Kim竟然唔記得約左我地食飯, 勁攪笑!!),我地叫左少少野食住等,分別係麻油素雞湯&鴨舌頭!




等齊人就上菜啦,呢個係六人餐的餐前三小冷:海蜇皮、醉豬手、冬菇烤麩,三樣都好好味呀!



跟住到主菜,有芙蓉炒蝦仁:



雪菜鮮魚球:



四川樟茶鴨:



蛋餃時蔬:



火腿冬瓜湯:



菜肉蒸餃:




甜品有高麗豆沙:




另外加了嫩雞煨麵、梅窩肉、生煎包:




呢餐好好味,我係麻麻地個魚球啫,食到好飽好滿足!


太陽哥哥upload晒我地d結婚相係佢部 i-phone啦,今日比晒佢d朋友睇,大家都話我地影得好開心同笑得好襯呢,真開心!


有三位朋友今日係第一次見,佢地話我個樣好斯文,仲問我係咪教書添!哈哈~~


最後唔少得影大合照啦,太陽哥哥爆左我成日影相係因為要寫blog,佢地就講笑話:影大合照都得,不過您要share您個blog比我地,唔係咪淨係您有我地d野,我又冇您d野咁!太陽哥哥問我介唔介意比佢地,我就話...一係交換丫!佢地就答:我地冇喎,一係今晚返去開個比您喇,不過"吉"既之麻!哈哈~~~~笑死我!




沒有留言:

張貼留言