2009年6月5日 星期五

2009-06-05 (Fri) 婚紗展.大戶屋


 


宜家weekend多數都要攪下結婚既事宜,今日星期五,一放工就要展開忙碌的weekend假期;今日開始一連三天有婚紗展呀,我地一路等 i-wedding club寄飛比我地,因為主要都係想要買餅咭;點知上個月冇婚紗展,到今個月有兼有免費飛,美心居然冇擺booth...oh no,真係激死人呀!


但橫掂都唔洗錢入場,太陽哥哥話照去喎,睇下當天攝錄都好,雖然已有心水,但去婚紗展落訂應該會多d優惠!我地怕六日會多人,所以決定今日放工即刻去!



 


今日黎都算明智決擇,我地七點幾黎到,大會八點關門,所以根本冇咩人;一黎到就直接去心水公司個booth;其實係金都同佢地傾過一次架啦,但當時張flyer唔見左,寫低左既額外優惠都冇晒,唯有去多次,但佢地竟然認得我地呀,都幾impressed!


黎到都開門見山,睇埋佢地最新既成長片段,再詳細傾返所有細節同優惠;最正係當時冇客,我地識埋d攝影師同錄影師,亦即場揀埋佢地;位攝影師安哥係舖頭最出名架,佢都有過黎同我地傾計,最重要係佢影過我地個場,好有經驗;之前問過d舖頭都冇咩我地個場既版,先冇咩信心,攪到咁耐都未落實到當天攝錄;安哥除左有經驗令我揀佢外,佢仲認得好多酒樓既負責人,因為當時我地個場個負責人剛巧經過,佢就指指佢再同我地講:您個場係佢跟喎!嘩,好勁呀,咁都知!我地仲同佢分享之前我地book個個場既負責人,安哥都識佢,仲認得佢幾惡下兼串串地,唔係幾得客歡心,安哥真係堅識唔係吹水!


宜家兩攝一錄都比我地confirm埋,太好了,終於攪掂左呢個之前諗左好耐都未做到既大決定,so good!最可惜我地攪掂完都八點九,d舖都close晒咁滯,冇得去抽獎呀!



 


之後坐叮叮返銅鑼灣,因為我想試大戶屋;其實想試好耐,聽人講出去食野,食物真身通常比menu細份,但大戶屋呢度除左唔會細份過menu張相外,仲會更加大份!




黎到成九點半都要等位...唯有影下相啦!



哈哈~~



 


我係櫥窗度睇下display有咩好食,呢幾樣係我覺得好吸引既:



 


影到冇野好影就自拍下啦,反正平時我地出街食野好少合照!



 


終於食得啦,餓死我!太陽哥哥點左特選大戶屋午餐[$70],賣相的確如display般吸引!



真係好似比menu張相更大份喎,值得一提係呢度白飯係任添架,岩晒大食但又嫌食日本野唔夠飽既大胃飯桶朋友們!有機會帶威哥黎都好喎,起碼唔會食窮我丫麻!哈哈~~



呢個細細兜仔盛住d撈菜既汁,細細個好得意!



 


我揀的廣島產鮮蠔蒸籠飯配日式炸雞[$85],貪佢有蠔,望到都流口水!



但太陽哥哥唔食蠔,貪佢有碟炸雞,咁太陽哥哥咪有野食到囉,yeah!



 


個蒸籠飯好有特色呀!



連埋個"不不"食具,好特別,岩晒貪新鮮既我!



鮮蠔仔好野味,啖啖飯都食到有蠔仔味,正到痺!



 


沒有留言:

張貼留言