2009年6月23日 星期二

2009-06-23 (Tue) 翻版crocs


屋企一向有兩對crocs鞋,貪佢又輕又舒服,我揀的款同顏色又易襯衫喎,基本上日日都著住佢地;但其實crocs鞋都貴貴地,仲好少有折呢!


近日見到多左地方賣crocs鞋,不過應該係翻牌,因為冇理由咁平,只係三十蚊一對...鞋款就咪攪我啦,一來假左少少,二來d顏色真係冇咩岩我心水;不過個日係一大堆紙箱中,竟然比我見到...好靚既粉藍色拖鞋!我一眼望到就鍾意啦~~




雖然係翻版,但只係拖鞋啫,都係諗住係屋企或者落街著,頂多去埋沙灘;三十蚊都好化算,好鍾意隻粉藍色呀!




屋企本身已有的兩對crocs鞋:



其實對拖鞋既packing label都好似我之前對真crocs一樣...點解可以造得咁似架?究竟點分真假既呢?



沒有留言:

張貼留言