2009年6月11日 星期四

2009-06-11 (Thu) 日本人睇婚紗照的反應


尋晚返PT有件攪笑事件,因為唔係成日part到erica,佢一見到我就問我有相睇未,咁係臨收工時,我將婚紗相條 link 比佢睇,點知佢睇到好開心,仲叫埋d老師同同事一齊睇下咁;最攪笑係呢三位剛教完書的日藉老師,一埋位望到係我既婚紗相後異常興奮同雀躍,仲一手搶埋erica個mouse自己click添!




一路睇時,佢地又問下我問題,有時用國語有時用英文,平時都係咁溝通既;跟住佢地又自己咭喱咕嚕一輪,咭喱咕嚕幾句後,竟然...用日文問我問題!笑死人~~我諗佢地討論得太開心,亂晒籠,唔記得我地唔識日文架!


佢地咭喱咕嚕既情景我覺得好攪笑呀,忍唔住要拍低!其中我識聽係...kawaii呀,實係講我啦!哈哈~~ 




沒有留言:

張貼留言