2009年6月3日 星期三

2009-06-03 (Wed) Dinner @ 扒王之王


跟Rainy好耐好耐冇見面啦,除左每年我都有寄聖誕咭比佢,同埋生日send SMS比佢,我地大約接近三年冇見啦!佢之前打中文超慢所以唔玩msn,近年打快左,加上宜家份工可以msn,促使我地多左話題同約出黎見面!


大家都係青衣人,就約係青衣城啦!想揀個地方可坐耐d,就去左扒王之王;其實呢度都好有紀念意義架,上一次我地傾計食飯,又係呢度呢!




我地一齊都叫左龍蝦拼牛柳,勁好味呀!




覺得勁好味唔知係咪心情靚呢?我地由七點三食到十點三,足足三個鐘呀!好多野講、好多野分享,Rainy知我好多野架,大家都有好多野要update呢!




我地相約要多d再見面先得!



沒有留言:

張貼留言