2009年6月16日 星期二

2009-06-16 (Tue) 玩製冰


早幾日表姐搵返雪櫃個說明書比我啦,我假日期間已急不及待要試試製冰!呢d就係製成品啦,好似種米收割咁,粒粒皆辛苦,見到d冰粒咁得意,又咁大粒,好興奮呀!




製冰時都要先驅動自動清潔模式,因為表姐話佢用左咁耐都冇製過冰,咁入面d零件更加要清洗一次;清洗完後開始製冰,先拎呢個器皿出黎...



裝水到full...




跟住放返入雪櫃...



過左一晚後,就會跌左好多冰去冰箱個儲冰器度架啦!好多冰呀,收穫真唔錯!




雪櫃跟身仲有個比您用黎"不"冰既兜仔,細細個好鬼cutie!



不過第一次的所有製成品我全部倒晒去洗手盤,因為怕第一次污糟呀;道理就好似去旅行係酒店用個電水煲,第一次煲完d水唔好要一樣啫!



製冰過程非常簡單容易,全不費吹灰之力;以後個冰箱就可以長期有滿到瀉既冰塊啦!Yeah~~



沒有留言:

張貼留言