2008年8月30日 星期六

2008-08-30 (Sat) 嘆紅酒~~

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


今日Ben朋友攪紅酒試酒會,主要係老人家,為左撐場,Ben叫我叫多d朋友黎,所以我就搵埋Mavis同Michele一齊去喇,希望佢地唔會覺得被昆啦!嘻嘻~~



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


約左兩點半係九龍灣,點知到一點幾,太陽哥哥打黎話剛車完客去東涌,宜家可黎車我去九龍灣呀,so great!佢仲問我今次仲咩唔影相,既然係咁,我咪影返幾張囉,哈哈!


 


Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


去會場途中,一路行一路行,憑環境觀察,我地開始覺得被昆...





Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


去到啦,大部份都係老人家;場地當然冇酒店咁grand,但都似clubhouse裝修,起碼唔係社區中心feel先;其實我黎的原因,主要係因為我係一個唔飲酒的人,亦唔覺得酒好味,點能enjoy呢?純粹抱住玩下同認識下紅酒既心態咪黎當幫手囉!







Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


原來紅酒係健康既東西,只要份量適當,對身體健康好有幫助!




Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


呢度任試任飲,仲有埋牛柳比我地送酒,酒對我就麻麻,反而廚師即場煮d牛柳就好正!唔少得當然拎住酒杯影返幾張啦!




 
 


 


Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


我一共試左四款,有香檳又有紅酒,但...杯杯飲完我都覺得好難飲呀,而每款我只係飲兩細啖度,睇黎我唔太識欣賞同enjoy啦!





Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


最後影返張合照先,Ben又上身啦,哈哈!




Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


沒有留言:

張貼留言