2008年8月17日 星期日

2008-08-17 (Sun) BEN生日慶祝


八月真係好多朋友生日呀,其中一位係BEN,我地今日仲去佢屋企玩添,不過呢個聚會約得好攪笑,因為係BEN約我地架,佢話為慶祝佢生日,誠邀我地去佢屋企玩日,重頭戲係佢想煮餐飯比佢呢班好朋友食!其實呢樣野我個幾月前已聽佢講過,佢仲show過兩本烹飪書我睇,堅架!跟住佢weekend一得閒就煮,就係為左今日!


去天水圍前,先去青衣城拎尋日訂好的蛋糕!




入天水圍途中,個天真係好靚好靚,每次一經過青馬大橋我都會好興奮,因為好似去緊機場咁,去緊機場就好似去緊搭飛機去旅行咁,係咪好值得興奮呢?





BEN屋企我都黎過幾次架啦,不過近年都冇黎過,實在太遠喇...今日黎到發覺多左張按摩椅,我都忍唔住做左個三十分鐘療程,哈哈!碌上碌落同"揼"function就非常舒服,但我就唔太頂得順個"摙"function,好鬼痛!




影下BEN屋企比大家睇下先,八百幾呎都幾大架;廚房雖然唔係我渴望的雙洗手盤,但我都鐘意,因為夠方夠大,可以企多幾個人!另外廁所都鐘意,因為將主人房的廁所合拼埋,兩個變一個,又好大了!






走廊右邊第一間就係BEN間房啦,用左"向上發展"既方法,增強空間感,變左床好大,訓到三個人添;書檯亦好大,幾好架!




係廚房的月曆度見到好sweet既野...好溫馨,好羨慕呀!一股家庭溫暖直湧心頭...




個蛋糕係我負責買既,載滿生果既芝士蛋糕,好足料,特登揀黎慰勞返BEN的心意!祝壽星仔生日快樂!





個個都要同壽星仔影相先好意頭架麻,我仲要影兩張先double意頭添,哈哈!








大合照連環快拍怎可少?







跟住打機既打機,四方城既四方城...




另一邊廂,大廚已蓄勢待發...食譜已貼好係廚櫃上,真係好認真喎!




大廚今晚主菜係豉椒雞同麻婆豆腐,斬雞中...斬到忽大舊,忽細舊,笑死我呢個小助手!不過真係好難斬!


oh...my...god...啃唔啃得落...?(哈哈!)


我係小助手呢,咁岩我件衫好似圍裙呀,哈哈!



cooking中...



登、登、登、登!上面四碟係BEN整既,下面兩碟係斬料!




辛苦BEN了,影多次大合照連環快拍先!






BEN呢位朋友真係好唔話得,識左佢咁多年,有雷有義氣,我有咩事佢都會支持我同幫我,佢真係一個超級好人,亦係好朋友,好老師,好死黨!佢份人又正面又樂觀,教曉左我好多野,衷心希望佢快d搵到佢既另一半,一個咁好的人,應該係有好報既!



沒有留言:

張貼留言