2008年8月24日 星期日

2008-08-24 (Sun) 節目豐富的星期六(下):3D版地心探險記 & 碌齡會子元BB

 
 
 


第三站就係過海運睇3D版地心探險記,我前幾天已上網訂好飛,搵埋SA同BEN,因為我覺得會好好睇,好想叫多d朋友一齊去睇,加上一齊戴住3D眼鏡,感覺好攪笑呀!而MAVIS黎唔到同ELSA食晏,就同我地睇戲喇!



黎到戲院好多人,我地個場仲好爆呢,而我地唔洗排隊就好快拎到飛啦!



 
 
 


戴返個3D眼鏡影相留念先!




 
 
 


套戲真係超超勁爆好睇,好緊張,好刺激!加上3D效果,觀能指數簡直爆晒燈!越礦飛車、食人花、食人魚、被恐龍追、磁場石頭、跳落地底、衝上天空...簡直好似置身現場咁,我叫左好多次呀!而情節就似足打機咁,呢個探險旅程真係super excellent!我真係好強烈熱切要推介比大家去睇呀,如果無人陪您去睇,您請埋我我睇多次都唔拘架,嘻嘻~~



叫BEN扮主角咁跑,哈哈!



 
 
 


第四站係食晚飯,散場後我地散步咁行去佐敦食譚仔記!




 
 
 


第五站係去荃灣碌齡,入到地鐵站,竟然見到譚仔記有燈箱賣廣告,勁呀!



 
 
 

子元BB呀,我要同佢影相!但可能四周都好多人同好嘈,佢係咁周圍望,都唔望鏡頭既!




 
 
 


同哥哥們合照先!




 
 
 


坐車車訓覺覺豬!




 
 
 


真係好難影到子元BB個樣唔懞既相呀!呢張相係咪好攪笑呢,好似爭住影明星咁,哈哈!




 
 
 


我成兩三個月冇碌齡了,碌得奇差,去到第七局仲係五十幾分,樣衰到呢...好在之後有兩個補中,最後竟然剛剛夠一百分,哈哈!過到百,好睇好多了!第二舖都唔好得去邊,都係106咋,唉...



 
 
 


咁耐冇碌齡,影下d朋友仔英姿先,估唔估到邊個打邊個呢?






今日真係節目豐富,玩足十二小時,好耐未試過咁充實啦!星期一就要去做鼻咽檢查了,其實之前都唔擔心既,但當日子越近時,又有d驚,最驚唔係怕有事,我應該冇病掛,怕反而係要塞舊野入去鼻檢查度,驚痛呀!唉...唔想,但冇計...不過我都有諗過,如果我真係有病,我既生活又會變成點呢?


 
 
 


沒有留言:

張貼留言