2008年8月18日 星期一

2008-08-18 (Mon) The Jockey @ Happy Valley


上星期五返完part-time,Elsa帶我去左跑馬地飲野,因為佢有個朋友係度做,佢朋友知我地黎傾計,好好咁reserve左張六人corner檯比我地,最終仲唔洗我地埋單呢,攪到我地幾唔好意思!呢款野飲叫“Code Cup”,係cranberry juice溝volka喎,但我覺得似勁淡的利賓立,都唔好飲既...嘻嘻~~




呢間野叫 The Jockey,係跑馬地電車總站後面,好多外國人,可能前面一大塊空地,有人係度放狗,好有西貢feel!








之後返屋企,架車好靚喎,wow~~




過海底隧道時,突然比好多的士包圍住咁,發生咩事呀?




沒有留言:

張貼留言