2008年8月27日 星期三

2008-08-28 (Thu) Baby Converse & 小驚喜


今日返part-time前去了baby monster買左對baby converse比諾諾豬,其實兩個月前見到已經好想買了(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=7556),但因未見到諾諾豬,怕萬一唔岩,張單太耐換唔到;但下個星期會見到諾諾豬,就算我唔得閒,媽咪都會幫我拎比佢,所以今日一支箭咁標左去買啦!




放係我對手度就知幾的骰啦,好cute好得意呀,個鞋盒都係mini size架!最衰我冇BB啦,唔係我實買幾對比佢,因為我自己都有好多對converse呢!




今日又收到Elsa的驚喜,早幾日知道會同Elsa同更,於是就叫佢帶個相機叉電器借比我係part-time度叉電...當我拎個叉電器出黎時,見到入面有包芝麻味波波棉花糖!原來Elsa放工後去Citysuper度買,唔怪之咁遲先見佢返到啦!


真係好感動...我尋日個blog先寫完懷念芝麻味,今日就收到...快到呢...我當然冧到暈啦!多謝妳呀,成日氹我,攪到我感動到眼紅紅,好彩忍住咋!




沒有留言:

張貼留言